Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2013

TOP 20 favourite products of all time !!!

Γεια σας κορίτσια !!! Σήμερα σκέφτηκα να κάνω αυτό το blogpost ( δεν ξέρω αν είναι κάποιο ταγκ ή όχι ) , πάντως το είδα και μου άρεσε αρκετά σαν ιδέα !!! Πάμε να δούμε : 

 


ΝΟ.20  
Μιας και έχω αρκετά παραπάνω κιλά, είναι λογικό να έχω και αυτήν την καταραμένη κυτταρίτιδα -_- . Το συγκεκριμένο μου το είχαν κάνει δώρο ( αλλά η τιμή του είναι στα 50 ευρώ για 200ml ) . Είναι ένα αρκετά ικανοποιητικό προϊόν , που μειώνει αν μη τι άλλο την κυτταρίτιδα σε ένα ποσοστό 30-40 % 

ΝΟ.19 

Πολύ αγαπημένο άρωμα , δώρο του πατέρα μου . Είναι άκρως καλοκαιρινό , ελαφρύ , και διαρκεί αρκετές ώρες !!! H τιμή του στα 42 ευρώ τα 50ml.


NO.18 


 Πρώτο μου κονσίλερ και αρκετά αξιόλογο . Η τιμή του στα 10 Ε περίπου , αλλά αξίζει , έχει πάρα πολλή καλή κάλυψη και μεγάλη διάρκεια. Η απόχρωση που το είχα ήταν η 5050 . 

ΝΟ.17 


Και αυτό από την ίδια εταιρεία. Είναι η σειρά Silky Eyes της Erre Due , και εγώ έχω την απόχρωση 10 . Άκρως καλοκαιρινό χρώμα, αναδεικνύει και τις μελαχρινές και τις ανοιχτόχρωμες επιδερμίδες. Από την συγκεκριμένη σειρά , αγοράζω εδώ και 6 χρόνια, και είμαι ιδιαίτερα ικανοποιημένη . Η τιμή του είναι στα 5,50 Ε περίπου .

ΝΟ.16


Απαραίτητο προΪόν για το καλοκαίρι . Είναι ένα νεράκι από την Carroten . Συγκεκριμένα η συσκευασία αναφέρει : Φυσικό μεταλλικό νερό από τις Γερμανικές Άλπεις , που δροσίζει , τονώνει και ενυδατώνει . Για 150 ml , το αγόρασα στα 5,60 Ε. 

ΝΟ.15 


Καινούργια ( σχετικά ) σειρά από ενυδατικές κρέμες από την Garnier , οι οποίες απυθύνονται σε κάθε τύπο επιδερμίδας. Αναφέρομαι συγκεκριμένα στην πράσινη , η οποία είναι κατάλληλη για λιπαρές επιδερμίδες. Έχει μία μυρωδία οινοπνεύματος ( η οποία όμως δεν με ενοχλεί ) , και την προτιμώ γιατι απορροφάται από το δερμα μου . Για 50ml είναι στο 6,50 Ε. 

ΝΟ.14

Το έχω ξανα αναφέρει ως ένα από τα πιο αξιόλογα προϊόντα που έχω αγοράσει . Περιέχει αγγούρι , δεν έχει αλκοόλ και άρωμα. Είναι 15 ml και η τιμή του στα 3 με 3,5 Ε περίπου . Είναι δροσερό και ανακουφίζει την περιοχή κάτω από τα μάτια. Προσσωπικά , μου έχει μειώσει τους μαύρους κύκλους σε ένα ποσοστό 20-30%.

ΝΟ.13

Αγοράστηκε με διασταγμό , καθώς ήταν το πρώτο φούξια στην συλλογή μου . Όμως με την πρώτη δοκιμή , με κέρδισε. Αναφέρομαι στο Pink Fool από τα H&M . Η τιμή του στα 3,95 αν θυμάμαι καλά. Πολλή καλή διάρκεια χρώματος, εξαιρετική απόδοση , σταθερό , αλλά όχι και τόσο ενυδατικό , χρειάζεται πρώτα ένα lip-balm .

NO.12

Γενικά , έχω αναφέρει πως η Garnier είναι η "εταιρεία μου " , καθώς συμβαδίζει πάρα πολύ καλά με τις ανάγκες της επιδερμίδας μου . Πρόσφατη μου αγορά , αυτό το διφασικό ντεμακιγιάζ για τα μάτια και τα χείλη , κατάλληλο για αδιάβροχο μακιγιάζ . Δεν περιέχει άρωμα ούτε αλκοόλ , και δεν χρειάζεται τρίψιμο ( και πραγματικά , δεν χρειάζεται ΚΑΘΌΛΟΥ τρίψιμο :Ο ) . Είναι εμπλουτισμένο με εκχύλισμα φυτών και προ-βιταμίνη Β5 . Είναι 200ml στα 6,20 .

NO.11

Την συγκεκριμένη την χρησιμοποιώ ιδιαίτερα τον χειμώνα . Είναι πάρα πολύ ενυδατική , έχει πλούσια σύσταση , χωρίς όμως αυτό να την καθιστά λιπαρή . Περιέχει βούτυρο κακάο και καριτέ, και ισχυρίζεται ότι ανακουφίζει τα ξηρά και σκασμένα χέρια , και όντως το κάνει . Για εμένα, που δεν συμπαθώ καθόλου τις κρέμες , είναι μία πολύ καλή επιλογή , που με έχει βολέψει . Είναι 75 ml και η τιμή της είναι περίπου στα 3,80 Ε .

ΝΟ.10

Από αυτό το blogpost δεν θα μπορούσενα λείπει αυτό το προϊόν !!! Είναι το (γνωστό σε όλες μας ) gel καθαρισμού από την Bioten , το οποίο περιέχει εκύλισμα κυδωνιού , και είναι κατάλληλο για κανονικές / μικτές επιδερμίδες, όμως εγώ πιστεύω ότι είναι κατάλληλο και για λιπαρές , καθώς κρατάει την λιπαρότητα μακριά για αρκετές ώρες. Το έχω αγοράσει 4 φορές συνεχόμενα, και θα συνεχίσω να το αγοράζω γιατί είναι ένα προϊόν που πραγματικά αξίζει !!! Η τιμή του είναι στα 3,60 Ε για 150 ml .

NO.9

Η συγκεκριμένη κωλόνια , αποτελεί και αυτή ένα δώρο , ωστόσο δεν ξέρω να σας πω τιμή . Έχει ένα πολύ ωραίο σαγηνευτικό άρωμα , δεν ξέρω πώς ακριβώς να το περιγράψω , σαν σοκολάτα στο περίπου . Πολύ ωραίο!!!

ΝΟ.8


Σχετικά μία πρόσφατη αγορά , αλλά πετυχημένη . Η τιμή του είναι στα 3,50 Ε ( το βρήκα σε προσφορα) για 30 ml. Έχει SPF 15 και ελέγχει την λιπαρότητα. Είναι το ένα από τα 2 foundation που πλέον προτιμώ , καθώς κάνει ακριβώς ότι υπόσχεται . Έχει αρκετά πηκτή σύσταση , ωστόσο δεν βαραίνει το πρόσωπό μου , και δίνει μία μέτρια προς καλή κάλυψη . Είναι κατάλληλο για πρωινό μακιγιάζ .

ΝΟ.7

Το πρώτο μου gel eyeliner !!! Η τιμή του στα 10 Ε , και στην συσκευασία υπήρχε και το πινελάκι , το οποίο το έχω καταβολευτεί . Δίνει ένα πλούσιο χρώμα , και έχει πάρα πολυ καλή διάρκεια ( προσωπικά έως και 14 ώρες !!! ) . Η ποσότητα του μπορεί να φαίνεται λίγη , ωστόσοδεν είναι  γιατι η ποσότητα που χρειάζομαι κάθε φορα  είναι ελάχιστη . Η σειρά έχει και άλλα 3 χρώματα : καφέ, ανθρακί - μπλε και μωβ -μελιτζανί .

ΝΟ.6

Δεν έχω να πω πολλά γι'αυτό το προϊόν . Έχω αυτό για τα λιπαρά μαλλιά , και ουσιαστικά μου παρέτεινε τον χρόνο λουσίματος των μαλλιών μου ( αντί να τα λούζω μέρα παρά μέρα, τα έλουζα ανά 3 μέρες ) , χώρις όμως να τα κάνει να φαίνονται λαδομένα . Και αυτός είναι ένας λόγος ου το έχω στην 6η θέση .

ΝΟ.5


Το συγκεκριμένο το έχω αγοράσει 3 φορές συνεχόμενα . Έχει καταπληκτικό άρωμα , και προσδίδει στα μαλλία ό,τι ακριβώς υπόσχεται : καθαριότητα και λάμψη !!

ΝΟ. 4


Και αυτή είναι μία πρόσφατη αγορά , που όμως την έχω κατά ευχαριστηθεί !!! Αναφέρομαι για αυτήν την μάσκαρα της Essence , την Lashes Go Wild - Volume Mascara , και αυτό που την καθιστά μοναδική για μένα είναι αυτό το bubble brush , με το οποίο βγαίνει περισσότερο προϊόν , και διαχωρίζει τις βλεφαρίδεςπολύ καλά, ουσιαστικά κάνει τις βλεφαρίδες "κάγκελο" !!! . Η τιμή της στ 3 Ε , αλλά πραγματικά ΑΞΙΖΕΙ η αγορά της ( είναι καλύτερη από της MaybelinneThe Rocket ... πολύ καλύτερη !! )

ΝΟ.3



Αυτή και αν είναι αγαπημένη μάσκαρα . Η τιμή της στα 12 Ε ( μου έκαναν δώρο και ένα διφασικό ντεμακιγιάζ από την σειρά SPECIFICS ) . Την έχω στην απόχρωση νο.03 Green ( http://maryblossom13.blogspot.gr/2013_08_01_archive.html) . Έχει ένα πολύ ωραίο πυκνό τρίχινο βουρτσάκι , που βγάζει πολύ προϊόν , και ακόμη και με ένα πέρασμα , δίνει πολύ έντονο χρώμα . Επίσης ξεχωρίζει τις βλεφαρίδες , δίνοντας ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα.

ΝΟ.2

Το έχω πει πολλές φορές  και καταντάω κουρασστική , αλλά είναι το πιο τέλειο make-up που έχω δοκιμάσει !!! Είναι απαλό , με ανάλαφρη σύσταση , υπερ-καλυπτικό , δίνει ένα ομοιόμορφο χρώμα ( και δεν οξειδώνεται ) , και πάνω απ'όλα ΔΕΝ μου βγάζει λιπαρότητα . Σεσυνδυασμό με μία πούδρα , είναι ό,τι πρέπει . Η τιμή του είναι περίπου στα 3 με 4 ευρω .

Και περνάω στο ΝΟ.1 που είναι ... 

Αυτό το lip pencil της DOROTHY L . Το έχω εδώ και 2 χρόνια και ακόμα δεν μου έχει τελειώσει . Πολύ ωραίο χρώμα , έντονο ( και τελειως φθινοπωρινο -χειμωνιατικο ) , με αρκετα καλή διάρκεια ( εως και 3 ωρες !!! ) . Το μόνο μείον αν μπορεί να χαρακτηρισθει μείον ( εμένα δεν με ενοχλει καθολου ) , είναι ότι χρειάσεται πρώτα ένα lip balm, γιατι δεν είναι σχεδόν καθόλου ενυδατικό . Η συγκεκριμένη απόχρωση είναι η 510 , ένα βαθύ κερασί χρώμα , και η τιμή του είναι στα 5 Ε .








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου