Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2013

Προϊόντα Ντεμακιγιάζ #2

Γεια σας κορίτσια !!! Σήμερα θα σας δείξω κάποια ακομη προϊοντα καθαρισμου που έχω χρησιμοποιήσει , και θα σας πω την άποψή μου . Είχα κάνει και μια προηγούμενη αναρτηση , την οποία θα την βρείτε εδώ . Πάμε να ξεκινήσουμε :




Το κλασικό baby oil από την Johnson's ( μόνο που μου έχει ξεκολλήσει η ετικέτα ) . Επειδή όπως λέει και το όνομά του , είναι λάδι , είναι κατάλληλο για την αφαίρεση αδιάβροχου μακιγιάζ.  Θα το χαρακτήριζα ως ένα από τα καλύτερα και "αγνότερα" , αν θεωρήσουμε ότι η χρήση του προορίζεται για μωρά . Ωστόσο εμένα, παρόλο που μου αφαιρεί άψογα τα μακιγιάζ, αμα μπει στο μάτι , μετά τσούζει :/ Η τιμή του είναι το πολύ μέχρι 4 ευρω . 

Αγαπημένη Essence ... Μπορώ να πω πως αυτή ήταν από τις πολύ καλές μου αγορές . Είναι διφασικής σύστασης το προϊόν , ισχυρίζεται ότι το μπλε σταδιο αφαιρεί αποτελεσματικά το αδιαβροχο μακιγιάζ ( που ναι - το κάνει !!! ) , και το ασπρο στάδιο φρεσκάρει την περιοχη των ματιων  ( κάτι τετοιο δεν έχω παρατηρησει ) . Δεν μου ερεθιζει καθολου τα ματια , και μπορεί να αφαιρέσει και κραγιόν μακράς διαρκείας . Η τιμή του στα 2 με 3 ευρώ περιπου .



Για το συγκεκριμένο έχω μιλήσει εδώ . Σε γενικές γραμμές είμαι αρκετά ευχαριστημένη , και θα έλεγα πως θα το ξανα αγόραζα .


Ένα πολύ οικονομικό γαλάκτωμα καθαρισμού , από την εταιρεία του Lidl , Cien ( κόστισε μόλις 2 ευρώ ) . Περιέχει λοτό και μετάξι , είναι δερματολογικά ελεγμένο και δεν περιέχει παραβένες . Αφαιρεί αρκετά ωραία το μακιγιάζ, δεν μου αφήνει καθολου λιπαρότητα , και γενικότερα, είναι μία παρα πολύ καλή οικονομική λύση .


Αυτό το προϊόν δεν είναι ούτε λοσιόν , ούτε gel καθαρισμού .. δεν ξερω πως να το περιγράψω , έχει μια πιο αραιή σύσταση από ενα gel καθαρισμού . Η χρήση του είναι για τα μάτια και μόνο , ωστόσο εγώ κάθε φορά που το εφαρμόζω, με τσούζουν υπερβολικά τα μάτια μου , και δεν αφαιρεί και τόσο καλά το μακιγιάζ , επομένως δεν νομιζω να το προτιμήσω ξανά . Τιμή δεν θυμάμαι :/

Και τελευταίο προϊόν ντεμακιγιάζ, είναι αυτό το scrub από την Bioten , με μέλι και κουκούτσι βερύκοκου . Δεν μπορεί να θεωρηθεί από μονο του ένα προϊόν που θα μου αφαιρέσει τέλεια το μακιγιάζ, αλλά για να απομακρύνει τα υπολείμματα , ναι - κάνει αρκετά καλή δουλειά . Είναι για κανονικό- μεικτό δέρμα , και δεν περιέχει παραβένες , παραφίνη , και χρωστικά . Η τιμή του είναι στα 3,60 ευρώ για 150 ml .

Αυτά ήταν τα προϊόντα ντεμακιγιάζ που έχω δοκιμάσει τον τελευταίο καιρό , και όπως μπορείτε να καταλάβετε είμαι πολύ ευχαριστημένη από την απόδοσή τους .. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι παραμένω σταθερη σε κάτι , αλλά συνεχως αναζητώ καινούργια προϊόντα :) Εσείς έχετε να προτείνετε κάτι ?



  



2 σχόλια:

  1. δοκίμασε και της olay ειναι οικονομικο και πολυ καλο , το λαδακι το πρώτο το εχω και εγω αλλα για το σωμα , essence πολυ καλο το εχω επίσης , καλα Χριστούγεννα να έχεις !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείς το gel καθαρισμού της Olay ? Γιατί το έχω, και πράγματι μπορώ να πω πως είναι πάρα πολύ καλό !!! :) Αλλά μήπως εννοείς κάποιο άλλο ?

      Επίσης , καλές γιορτές να έχεις !!!

      Διαγραφή