Σάββατο 21 Δεκεμβρίου 2013

NIVEA-Aqua Effect Mattiffying Toner




Σήμερα το ποστ αφορά ένα προϊόν που με έχει απογοητεύσει . Αναφέροομαι για μία τονωτική λοσιόν από την Nivea, από την σειρά Aqua Effect, η οποία υπόσχεται ότι δίνει ματ αποτέλεσμα στην επιδερμίδα .
Προορίζεται για μικτούς/ λιπαρούς τύπους επιδερμίδας , και αυτός ήταν ένας από του λόγους που το αγόρασα .
Ισχυρίζεται ότι τονώνει σε βάθος την επιδερμίδα, την καθαρίζει , ρυθμίζει την παραγωγή σμήγματος , και δεν αφήνει γυαλάδα. Περιέχει άλγη ωκεανού και τεχνολογία Hydra IQ .
Προσωπικά όχι μόνο δεν μου έδωσε ματ αποτέλεσμα , αλλά μου εμφανίστηκε γυαλάδα μετά από λίγα λεπτα από την εφαρμογή της, με αποτέλεσμα , να μην μπορεί να "κάτσει" το make-up .
Την αγόρασα 1+1 δώρο , στην τιμή των 5,70 ευρώ , και γεγονός είναι πως έχω μετανοιώσει αρκετά γι'αυτήν την αγορά .


5 σχόλια:

  1. Σε έκανα tag!
    http://tzen89.blogspot.gr/2013/12/its-christmas-time-tag.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όντως? Εμένα μου έχει κάτσει πάρα πολύ καλά και όντως αφήνει ματ αποτέλεσμα..:/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ περιμενα πως θα κάνει πολύ καλή δουλειά , αλλά τελικά δεν μου "έκατσε " :/ . Ίσως να μην το "αποδέχεται" η επιδερμίδα μου :/

      Διαγραφή