Πέμπτη 26 Δεκεμβρίου 2013

Tag: It's Christmas Time !!!

Σήμερα , το ποστ αφορά ένα χριστουγεννιάτικο tag , που μας έκανε η Τζένη από το blog : tzen89 , και την ευχαριστούμε πάρα πολύ  :) Πάμε να δούμε τις ερωτήσεις :



 
1) Ποια είναι η αγαπημένη σου Χριστουγεννιάτικη ταινία ?

Μαρία: Δεν έχω κάποια συγκεκριμένη , ό,ποια τύχει και δω εκείνη την ημέρα ....
Χαρά: Η κλασσική, Home Alone!

2) Ποια μυρωδιά σου θυμίζει έντονα τα Χριστούγεννα?

Μαρία: Το μέλι και το φρέσκο βούτυρο που χρησιμοποιεί η μαμά μου για τους κουραμπιέδες :Ρ
Χαρά: Κι εμένα το βούτυρο, λόγω κουραμπιέδων.

3) Ποιό ήταν το καλύτερο δώρο Χριστουγεννων που πήρες ποτέ? 


Μαρία: Κάθε χρόνο , έχω και ένα αγαπημένο δώρο ... Φέτος ας πούμε πήρα πάρα πολλά καλλυντικά , και οι γονείς μου έκαναν δώρο μια επαγγελματική φωτογραφική :D
Χαρά: Το φετινό, κολώνια D&G.

4) Aγαπημένο σου γιορτινό τραγούδι ?


Μαρία : Ούτε αγαπημένο χριστουγεννιάτικο τραγούδι έχω :Ρ Ένα που μου έρχεται όμως τώρα στο μυαλό , είναι των Metallica, For whom the bell tolls ..
Χαρά: Εννοείται το Happy Christmas (War is Over)-John Lennon!!

5) Η καλύτερη ανάμνηση που είχες ποτέ την περίοδο των Χριστουγέννων ?

Μαρία : Επειδή τα Χριστουγεννα σα γιορτή δεν μου αρέσουν και τόσο πολυ , δεν είχα ποτέ όλη αυτήν την χαρά που έχουν άλλοι άνθρωποι :Ρ , για μένα είναι μία τυπική γιορτή , τέλεια για να παρεις και να κάνεις δώρα και να βγεις και να περάσεις καλά με τους δικούς σου ανθρώπους ... Οπότε δεν θα έλεγα πως έχω καποια ιδιαίτερη ανάμνηση από τα Χριστούγεννα ..
Χαρά: Τα ξύλινα σπιτάκια στην πλατεία Συντάγματος που ήταν γεμάτα γλυκά!

6) Ποιό είναι το αγαπημένο σου χριστουγεννιάτικο γλυκό?

Μαρία: Ο κορμός σοκολάτας και τα μελομακάρονα :)
Χαρά: Μελομακάρονα!

7) Αστέρι ή αγγελάκι στην κορυφή του δέντρου ?


Μαρία : Αστέρι ...
Χαρά: Τίποτα...ακόμη δεν μπορώ να καταλάβω για ποιόν λόγο χώνουμε δέντρα στα σπίτια βάζοντας πάνω τους αντικείμενα.

8) Αληθινό ή ψεύτικο δέντρο ?

Μαρία : Σίγουρα ψεύτικο .
Χαρά: Κανένα


9) Χρωματιστά ή άσπρα λαμπάκια ?

Μαρία : Άσπρα :)
Χαρά: τιποταααα

10 ) Τί κάνεις συνήθως την παραμονή των Χριστουγέννων ?

Μαρία : Τραπέζι με την οικογένειά μου :)
Χαρά: Τραπέζι με πολύ κόσμο.

11 ) Τι σου αρέσει να κάνεις περισσότερο απο οτιδήποτε άλλο αυτήν την περιοδο των γιορτών ?


Μαρία : Να πηγαίνω βόλτες με τους φίλους μου , να ανακαλύπτουμε καινούργια στέκια ( υπάρχουν μερικά που μπορεί να τα αγνοείς , και όταν τα ανακαλύψεις, να είναι πραγματικός θησαυρός ;) ) , και γενικά να περνάω τις μέρες μου με ό,τι με ευχαριστεί .
Χαρά: Με κάλυψε η Μαρία.

12 ) Τί μακιγιάζ θα επιλέξεις να κάνεις φετος τα Χριστούγεννα?

Μαρία : Μιας και το tag το κάνουμε μια μέρα μετά τα Χριστούγεννα , να σας πω , πως δεν έκανα τίποτα σπουδαίο . Δεν βάφτηκα καθόλου :Ο
Χαρά: Κάτι κλασσικό με cat eye liner

13 ) Πότε και πώς έμαθες την αληθεια για τον Αγιο Βασιλη ?

Μαρία : Πρέπει να ήμουν 7-8 χρονών περίπου , όταν είδα τον πατέρα μου να τοποθετεί τα δωρα κάτω από το δέντρο :Ρ #γκρεμίστηκε όλη η κοσμοθεωρία μου :ΡΡ ( πλάκα κάνω ;) :ΡΡ )
Χαρά:Κι εγώ κάπου εκεί αν και το ψιλό ήξερα κι από πιο πρίν...απο τον αδερφό μου



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου