Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2014

Βάψου (μία στα γρήγορα) και φύγε!

Παραδέξου το!Το πρωί κωλυσιεργείς και στο τέλος έχεις μόνο μερικά λεπτά για να ετοιμαστείς!Και επειδή έχω βρεθεί στην θέση σου θα σου πω τι κάνω εγώ σ' αυτή την περίπτωση!Ας ξεκινήσουμε:


                                           1)
BB Allround Foundation Multi-Benefit Make Up 010 Light Beige
Tην εφαρμόζω με τα δάχτυλα, απλά και γρήγορα.Για μερικές ώρες (περίπου 4-5) είναι εξαιρετική για μεικτά-λιπαρά δέρματα μετά αρχίζει να γυαλίζει αλλά όχι με τον δυσάρεστο τρόπο.Είναι ότι πρέπει για το πρωί, αφού έχει δείκτη προστασίας 30!Και έχει άλλες 5 δράσεις:1.Ισορροπεί-ενυδατώνει το δέρμα και μειώνει την γυαλάδα, 2.Διορθώνει-μικραίνει τους πόρους, 3.Δίνει λαμπερό αποτέλεσμα, 4.Καλύπτει όλες τις μικρο ατέλειες, 5.Ενυδατώνει-περιέχει αμυγδαλέλαιο που είναι ιδανικό για ξηρά και ευαίσθητα δέρματα.
Δείτε παλαιότερη ανάρτηση:(εδώ)


2)
                                      


Αμέσως μετά εφαρμόζω την πούδρα σε μορφή σκόνης από την Essence και σε συνδυασμό με την ΒΒ της Catrice έχω ένα υπέροχο αποτέλεσμα!



3)
Sun Glow Matt Bronzing Powder 030 Medium Bronze
Με ένα πινέλο περνώ λίγο Bronzer στα ζυγωματικά, το μέτωπο και την μύτη.
Δείτε παλαιότερη ανάρτηση:(εδώ)



4) 

Για τα μάγουλα έχω αυτό το ρουζ από Essence στην απόχρωση Babydoll.Δυστυχώς από διάρκεια δεν ικανοποιεί αλλά η απόδοση χρώματος είναι καλή!


5)


Συνεχίζω με τα φρύδια (το αγαπημένο μου μέρος)!Και εφαρμόζω αυτό το εκπληκτικό μολύβι από τα H&M.



6)

Lash & Brow Designer - Shaping and Conditioning Gel
Για να σταθεροποιήσω την δουλεία που έκανα στα φρύδια μου χρησιμοποιώ το τζελ φρυδιών από την Catrice, έτσι έχω ένα σταθερό και όμορφο αποτέλεσμα όλη μέρα.
Δείτε παλαιότερη ανάρτηση:(εδώ)


7)


                           


Φτάνοντας στο προτελευταίο βήμα, εφαρμόζω μάσκαρα από την Maybelline που δίνει ακριβώς όσο όγκο χρειάζομαι.


8)
Max Factor Max Effect Gloss Cube Peach Rose 2
Τέλος, το αγαπημένο μου lip gloss που πάντα καταλήγω να το βάζω στο ασανσέρ!





Σε 8 βήματα έχετε ένα ελαφρύ και γρήγορο μακιγιάζ (το πολύ να σας πάρει 10 λεπτά).



                                                                                                                   Χαρά.

2 σχόλια:

  1. Το ρουζάκι αυτό της essence έχει πάρα πολύ ωραίο χρώμα!Κρίμα να μην έχει και διάρκεια!Και γι'αυτήν την πούδρα έχω ακούσει-διαβάσει τα καλύτερα!Αλλά λίγο μου φαίνεται περίεργο το ότι είναι άσπρη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το χρώμα είναι εκπληκτικό !!
      Είναι διάφανη αλλά αν το παρακάνεις θα φαίνεσαι άπρη!Θέλει μικρή ποσότητα ;)

      Διαγραφή