Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2014

Diadermine Κρέμα Ημέρας για Ματ Αποτέλεσμα

Σήμερα το Post αφορά ένα review για την κρέμα ημέρας της Diadermine .




Την έχω αγοράσει εδώ και δύο μήνες περίπου , και την χρησιμοποιώ εδώ και 3 εβδομάδες .Είναι για κανονικές / μικτές επιδερμίδες .

Τί υπόσχεται :
  • Ματ αποτέλεσμα 
  • Ενυδάτωση 
  • Ρυθμίση της γυαλάδας
  • Ελέγχει την λιπαρότητα
  • Περιέχει φίλτρα UVA/UVB για την προστασία του δέρματος από τις ακτίνες UVA που προκαλούν πρόωρη αντιγήρανση .
Τέλος το pH της είναι ουδέτερο ( 7 ) , προκειμένου να μην δημιουργούνται ερεθισμοί . 

Η άποψή μου :


Λοιπόν...

  • Ματ αποτέλεσμα ΔΕΝ δίνει , δηλαδή προσωπικά δεν θα μπορύσα να την χρησιμοποιήσω ως βάση για το μακιγιάζ μου , αντίθετα μου αφήνει μια ελαφριά κολλώδη αίσθηση .
  • Η ενυδάτωση που προσφέρει , αντίθετα , είναι πάρα πολύ καλή . 
  • Τώρα για την ρύθμιση της γυαλάδας , από την στιγμη που δεν είναι ματ , προφανώς και θα αφήνει λιπαρότητα . Εκτός όμως του ότι δεν αφήνει ματ αποτέλεσμα , δεν έχω δει κάποιον περιορισμό στην γυαλάδα , ίσα ίσα ... :Ρ
  • Το ίδιο ισχύει και για τον "έλεγχο" της λιπαρότητας ... Τίποτα απολύτως ... :Ρ
  • Ένα θετικό που έχει , είναι το φίλτρα που περιέχει που είναι κατά της ηλιακής ακτινοβολίας .
Συνοψίζοντας : 

Είναι μία κρέμα , -ούτε λεπτόρρευστη μα ούτε παχύρρευστη- , η οποία μου προσφέρει πολύ καλή ενυδάτωση και προστασία από τον ήλιο , αλλά δυστυχώς δεν μου προσφέρει τίποτα παραπάνω . Δεν θα την ξανα αγόραζα , παρόλο που η τιμή της ήταν στα 4,60 ευρώ για 50 ml .


2 σχόλια:

  1. από μια τέτοια εταιρία περιμένεις να κάνει αυτό που υπόσχεται!ευτυχώς δεν έδωσες πολλά λεφτά...
    σε έκανα tag...αν θες πέρνα από το blog να το δεις...
    http://touchyourownbeauty.blogspot.gr/2014/01/sweater-weather-tag.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πες το ψέματα ... :Ρ
    Σε ευχαριστω πολυ για το ταγκ :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή