Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2014

H&M-Gel Eyeliner





Πρακτικό, οικονομικό, εξαιρετικό.Πρόκειται για το νέο gel eyeliner που προστέθηκε στην μόνιμη σειρά καλλυντικών του H&M.Υπέροχη υφή, έντονο χρώμα και πολύ καλό πινελάκι που περιέχει η συσκευασία!

Θα μπορούσα να το συγκρίνω άνετα με το Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner 24H
της Maybelline (http://maryblossom13.blogspot.gr/2013/08/maybelline-eyestudio-lasting-drama-gel.html).Μάλιστα, νομίζω ότι το eyeliner του H&M έχει κάτι που το κάνει να ξεχωρίζει από αυτό της Maybelline και αυτό δεν είναι άλλο από το πινελάκι.Λόγου χάρη, είχα αφήσει προϊόν πάνω στο πινέλο του H&M και αντί να σκληρύνει και να μην χρησιμοποιείται ήταν μαλακό σε αντίθεση με αυτό της Μaybelline.Δεν ξέρω για εσάς αλλά εγώ βαριέμαι να καθαρίζω τα πινέλα μου κάθε φορά που χρησιμοποιώ, οπότε το εκτίμησα δεόντως.

Μόνο με 4,95 ευρώ το βρίσκετε σε όλα τα καταστήματα H&M.Εννοείται πως το συστήνω ανεπιφύλαχτα ;)



                                                                                                          Χαρά.


8 σχόλια:

  1. Ααα πολύ ενδιαφέρον!Είχα πάει μέσα στη βδομάδα στα H&M αλλά δεν το είδα!Ισως δεν το πρόσεξα..Νομίζω θα είναι η επόμενη αγορά!Φιλια!
    http://love4glam3.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το πηρα και εγω (οχι που θα το αφηνα :P ) αλλα μια φορα το δοκιμασα και ακομα δεν ξερω αν μου αρεσει η οχι , πολυ ωραιο review ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πριν από λίγο το είδα στο site τους κι αναρωτιόμουν αν θα είναι καλό!και μόλις μου έλυσες την απορία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολυ ωραιο φαινεται!και μου αρεσει πολυ το gel eyeliner..!!
    http://alexandrasbeautystaff.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή