Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2014

Liebster Award

                                         

 



Πήραμε το βραβείο από την Δήμητρα και την ευχαριστούμε γι' αυτό!!!Μπείτε στο blog της (http://dimitrasopinion.blogspot.gr/)

Οι κανόνες το βραβείου είναι:

1. Να γράψεις 11 πράγματα για τον εαυτό σου
2. Να απαντήσεις στις 11 ερωτήσεις αυτού που σου έκανε tag και να γράψεις 11 ερωτήσεις γι'αυτούς που θα κάνεις εσύ tag
3. Βράβευσε 11 άτομα (κάτω των 200 μελών τα blog τους)

4. Ενημερώνεις τα άτομα που βράβευσες 

11 Πράγματα για μας:

Χαρά:
 

1)Μου αρέσει να ταξιδεύω, αλλά ταξίδι θεωρώ και το να πάω στο κέντρο της Αθήνας.
2)Θέλω να ταξιδέψω μέχρι την Ισπανία.
3)Αγαπημένο χρώμα: μπλέ
4)Έχω την τάση να βοηθώ όποιον το έχει ανάγκη ακόμη κι αν πιστεύει ότι δεν την χρειάζεται.
5)Είμαι ευαισθητή.
6)Είμαι λογική και η λογική μου μερικές φορές υπερβαίνει των συναισθημάτων.
7)Όταν στεναχωριέμαι πολλές φορές δεν εκδηλώνω τα συναισθηματά μου αλλά τα καταπιέζω μέχρι να ξεχάσω ότι υπάρχουν.
8)Δεν μου αρέσει όταν οι άνθρωποι αδιαφορούν.
9)Δεν μου αρέσει όταν οι άνθρωποι είναι απολίτικοι.
10)Έχω διάσπαση ελλειμματικής προσοχής και 'κεί που σκέφτομαι κάτι θα σκεφτώ κατι άλλο, άσχετο.
11)Θέλω να ζήσω στην Κρήτη.


Μαρία :

1)Αγαπημένες χώρες είναι η Γερμανία και η Αμερική ( παρόλο που την δεύτερη δεν την έχω επισκεφτεί ποτέ ) 
2) Θέλω να μάθω ρώσικα και νορβηγικά και να ολοκληρώσω τα ισπανικά .
3) Ασχολούμαι 14 χρόνια με την μουσική .
4) Μπορώ να δω οποιοδήποτε αποκρουστικό θέαμα , εκτός των δερματικών  και των οφθαλμολογικών παθήσεων.. 
5) Θα ήθελα να έχω γεννηθεί την δεκαετία του '80 , για να ζήσω και να θυμάμαι περισσότερο τα '90s. 
6) Θα ήθελα να κάνω μεταπτυχιακό στην Λατινική Φιλολογία
7) Το αγαπημένο μου look είναι το pin-up και το smokey .
8) Και τί δεν θα'δινα για να δω τους Metallica σε ένα live :Ρ 
9) Μου αρέσουν οι ταινίες που είναι βασισμένες σε πραγματικά γεγονότα ,και κυρίως αυτές που γυρίζοντα σε μια "εγκαταλελειμένη ψυχιατρική κλινική" :3
10) Τώρα τελευταία σκέφτομαι όλο και περισσότερο το ενδεχόμενο να έχω γεννηθεί με μαύρους κύκλους :Ρ :/ 
11) Το αγαπημένο μου ποτό ήταν η βότκα-λεμόνι . Τώρα είναι η σκέτη βότκα :Ρ



 Οι 11 ερωτήσεις της Δήμητρας:
  1. Ποιο καλλυντικό προϊόν θεωρείς απαραίτητο; Χαρά:Ενυδατική ! Μαρία : Μάσκαρα .
  2. Τι είδους outfits κάνεις συνήθως;
    Χαρά:Casual Μαρία : Τζίν , κοντομάνικη , και μία ζακέτα .. Απλά πράγματα :Ρ
  3. Ποιο χρώμα επικρατεί στην γκαρνταρόμπα σου; Χαρά:Μαύρο, απλά πράγματα :Ρ Μαρία : Μωβ , μαύρο , άσπρο , μπλε σκούρο , κόκκινο...
  4. Body lotion ή body butter;
    Χαρά:body lotion, απορροφάται γρήγορα!
    Μαρία : Θα συμφωνήσω με την Χαρά !!!
  5. Ποιο είναι για σένα το καλύτερο σαμπουάν μαλλιών που κυκλοφορεί;
    Χαρά:Le Petit Marseillais για κανονικά μαλλιά ;) Μαρία : Orzene με μπύρα για λιπαρά μαλλιά ♥
  6. Γαλάκτωμα καθαρισμού ή μαντηλάκια ντεμακιγιάζ;
    Xαρά:Γαλάκτωμα καθαρισμού, έχω την εντύπωση πως καθαρίζει καλύτερα! Μαρία : Γαλάκτωμα καθαρισμού !!! Τα μαντηλάκια παρόλο που είναι πιο πρακτικά και μας λύνουν τα χερια , "σπρώχνουν" το μακιγιάζ στους πόρους του προσώπου , με αποτέλεσμα να δημιουργούνται μικροατέλειες :/


  7. Ποιο θα ήταν το καλύτερο δώρο που θα μπορούσε να σου κάνει κάποιος;

    Χαρά:Τον ελεύθερο του χρόνο! Μαρία : 5 αεροπορικά εισητήρια για Νέα Υόρκη , Ισπανία , Τουρκία , Νορβηγία και Μόναχο 
  8. Τί κάνεις τον ελεύθερο χρόνο σου ?   
  9.  Χαρά : Διαβάζω βιβλία και ψάχνω καινούργια μουσική ! Μαρία : Ασχολούμαι με το blog , μιλάω στο Viber  με την Χαρά , λιώνω στο facebook , βλέπω ταινίες, διαβάζω μεταφυσικές ιστορίες και βάφω τα νύχια μου ! :)


  10. Έχεις ταξιδέψει στο εξωτερικό , και αν ναι , πού ?
  11. Χαρά : Ιταλία , Ρώμη - Μιλάνο - Γένοβα . Μαρία : Αμέ ! Γαλλία - Μασσαλία , Γερμανία - Μόναχο και Βιέννη , Ιταλία- Μιλάνο και Γένοβα και Βουδαπέστη - Ουγγαρία .. 


  12. Κοιμάσαι με ένα ή με δύο μαξιλάρια  ? 
        Χαρά : Με ένα . Μαρία : Με 2 .

11. Βλέπεις ακόμη παιδικά ( ταινίες κλπ ) ? 

Χαρά : Εννοείται ! Τις έχω δει όλες και δεν έχω χάνω καμμία καινούργια ! :Ρ Μαρία : Όχι , βασικά δεν βλέπω καθόλου τηλεόραση :Ρ


     





11 ερωτήσεις που κάνουμε εμείς :

1)Καφές ή τσάι ?
2) Από ποιά ηλικία βάφεσαι ?
3)Τί παρατηρείς πρώτα σε έναν άνθρωπο ?
4)Ποιός είναι ο τύπος επιδερμίδας σου ?
5)Ποιό είναι το αγαπημένο σου καθαριστικό προσώπου ?
6)Ποιό είναι το μεγαλύτερο ποσό που έχει ξοδέψει για ένα προϊόν ομορφιάς ?
7)Πώς ξεκίνησες το Blogging ?
8)Ποια είναι η αγαπημένη σου drugstore μάρκα ?
9)Αγαπημένο βιβλίο?
10)Ποιό είναι το αγαπημένο σου άρωμα  ?
11)Πόσα βερνίκια νυχιών και πόσα κραγιόν έχεις ? 

 

 

Τα Blog στα οποία δίνουμε το βραβείο είναι : 

 

http://thebeautyblo.blogspot.gr/ 

http://tomakeupmou.blogspot.gr/ 

http://beauty-and-the-cat.blogspot.gr/ 

http://beautyis-thereason.blogspot.gr/ 

http://fay-justbeauty.blogspot.gr/ 

http://lillikoumpi.blogspot.gr/ 

http://mba-mba-la.blogspot.gr/


4 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίες οι απαντησεις σας κοριτσια!!Απλα μπερδευτηκα λιγο!Υπάρχουν καποιες ερωτησεις που απαντησατε που δεν σας τις εκανα εγω σε εσας,μου τις εκανε εμενα η Αναστασία http://staceysbeautylife.blogspot.gr!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Eυχαριστω πολυ!!!
    την εικονα copy paste την κανω ε???

    ΑπάντησηΔιαγραφή