Σάββατο 25 Ιανουαρίου 2014

♠ My everyday make-up products ♠

Μιας και έχω πολύ καιρό να γράψω , σήμερα σκέφτηκα να σας μιλήσω γι'αυτά τα προϊόντα μακιγιάζ που χρησιμοποιώ σε καθημερινή βάση . Ας ξεκινήσουμε :)


Για το πρόσωπο :


  • Ως βάση , συνήθως χρησιμοποιώ αυτή από τα Sephora που στρώνει το make-up πολύ ωραία. Όταν όμως το πρόσωπό μου έχει φουντώσει πάλι από τα σπυράκια , χρησιμοποιώ ένα serum από την Essence , το οποίο αφήνει ματ αποτέλεσμα , καταπολεμά τα σπυράκια και τα μάυρα στίγματα και μειώνει τους πόρους . 
  • Έπειτα χρησιμοποιώ την BB κρέμα από την Garnier , που είναι κατάλληλη για μικτ'ες/λιπαρές επιδερμίδες . Την έχω λατρέψει όχι μόνο γιατί δίνει ματ όψη , αλλά και γιατί δεν βαραίνει καθόλου το πρόσωπο , και είναι ό,τι πρέπει για ένα απλό καθημερινό μακιγιάζ . 
Τις μέρες όμως που στο πρόσωπό μου γίνεται επανάσταση ( :Ρ ) , βρίσκω εξαιρετικά βολικό το να χρησιμοποιώ μια παλέττα με διορθωτικά concealer . Εγώ χρησιμοποιώ αυτή από flormar , που κάνει εξαιρετική δουλειά :


  • Τελειόνοντας με το πρόσωπο, χρησιμοποιώ την πούδρα της Essence σε ελεύθερη μορφή , την οποία αγαπώ , και στο τέλος 
  • Ένα ρουζ από την Catrice , Defining Blush , 030 Love&Peach . 

Για τα μάτια :

  •  Κάνω ένα πολύ φυσικό μακιγιάζ , χρησιμοποιώντας από την πρώτη παλέττα ( H&M ) , το δεξί μπεζ χρώμα , το οποίο στην συνέχεια το αναμειγνύω με το μεσαίο -σοκολατί χρώμα . 
  • Για μάσκαρα , κύριως χρησιμοποιώ από την essence , την lashes go wild , κυρίως γιατί θέλω να την τελειώσω ( αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μου αρέσει η δουλειά που κάνει ... ίσα ίσα , που είναι πολύ καλή για την τιμή της ) , ή την TheRocket Volum'Express από Maybelline . 
  • Για να σετάρω τα φρύδια μου , χρησιμοποιώ την gel mascara, παλι από essence , η οποία είναι ένα πολύ ελαφρύ προϊόν  και δεν βαραίνει καθόλου τα φρύδια .

Αυτά τα προϊόντα χρησιμοποιώ σε καθημερινή βάση . Είναι προϊόντα που μου αρέσουν αρκετά , και ορισμένα σίγουρα θα τα ξαναπάρω μόλις μου τελειώσουν ;)

Έχουμε κάποιο κοινό ? :* 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου