Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2014

Σύγκριση : L'Oreal Volume Million Lashes & Extra-Volume Collagene Mascara

Ένα review που το είχα υποσχεθεί , και αφορά δύο μάσκαρα της L'Oreal : 




Θα ξεκινήσω με την Volume Million Lashes .  Έχει πλαστικό - σιλικονούχο βουρτσάκι , το οποίο κάνει πολύ καλό διαχωρισμό , και δίνει μήκος . Όγκο δεν θα έλεγα ότι δίνει σε τέτοιο σημείο , ώστε να διαφημίζεται . Η σύσταση της είναι αρκετά υγρή , που μπορεί να χτιστεί . Δεν κάνει κομπάκια , και η καμπυλότητα κρατάει για αρκετές ώρες . Επίσης δεν κοκαλώνει τις βλεφαρίδες , όπως κάνει η Extra Volume Collagene . Προσωπικά πιστεύω ότι είναι μία μάσκαρα που μπορεί να φορεθεί και πρωι και βραδύ , ακριβώς επειδή μπορεί να χτιστεί εύκολα . 











Και περνάω στην Extra-Volume Collagene Mascara ... 

Έχει ένα τελείως διαφορετικό βουρτσάκι από την προαναφερθείσα μάσκαρα . Τρίχινο , πυκνό και με πιο βαθιά καμπύλη . Η σύστασή της είναι πιο πηκτή από της πρώτης , με αποτέλεσμα να μην χτίζεται εύκολα . Κάνει κομπάκια , και προσωπικά το βουρτσάκι της δεν με βολεύει και τόσο , καθώς αρκετές φορές έχω μουτζουρωθεί , και έχω τραυματίσει το μάτι μου . Στεγνώνει πολύ γρήγορα . Όσον αφορά τον όγκο που ισχυρίζεται ότι δίνει , έχει ένα μέτριο αποτέλεσμα , μέτριο μήκος , όπως επίσης και καμπυλότητα . Τέλος να πω , ότι κοκαλώνει τις βλεφαρίδες . 









Η τιμή τους είναι στα 18 ευρω ( ωστόσο εγώ την Extra-Volume Collagene , την είχα πάρει από τα Oggi στα 5 ευρω :Ρ ) ... 
Σε γενικές γραμμές , για την πρώτη μάσκαρα, είμαι αρκετά ικανοποιημένη , έχει αρκετά καλό αποτέλεσμα . Η δεύτερη όμως δεν με έχει αφήσει και τόσο ευχαριστημένη , και θέλω σιγά σιγά να την τελειώσω ... :Ρ
Αυτά από εμένα ... Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποια από τις 2 ? Ποιά είναι η άποψή σας ? :)






















6 σχόλια:

  1. Πολύ χρήσιμο το ποστ σου!!!Δεν έχω δοκιμάσει καμία και η αλήθεια είναι πως ήθελα να τις αγοράσω κάποια στιγμή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ ^_^
      Αμα πάντως είσαι μεταξύ αυτών των 2 , σιγουρα σου προτείνω την Volume Million Lashes ;)

      Διαγραφή
  2. Σ' ευχαριστώ για το review. Θα προτιμήσω σίγουρα την million lashes σε επόμενη αγορά μου.
    Σ' έχω κάνει tag εδώ: http://christinagreece.blogspot.gr/2014/01/the-unpaixtable-blogger-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν εχω δοκιμάσει καμία, αλλα η αλήθεια ειναι ότι επειδή δε συμπαθώ τα πλαστικά βουρτσακια, ίσως να δοκιμαζα τη δεύτερη.
    Www.beautywithmara.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή