Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2014

Review : Glowbox Γενάρη











Πριν έναν μήνα περίπου , παρέλαβα το πρώτο μου κουτάκι Glowbox . Μπορώ να πω ότι ήμουν πολύ χαρούμενη , καθώς ήταν η πρώτη φορά που είχα παραγγήλει ενα συνδρομητικό κουτί , και κατά συνέπεια , είχα λίγο μεγαλύτερες προσδοκίες απ'ότι τελικά παρέλαβα ... Αλλά ας ξεκινήσω να σας δείχνω το προϊόντα☺







Πρώτο προϊόν ήταν αυτή η κρέμα χεριών από την εταιρεία Cowshed  . Είναι σε full size ( 50 ml ) . Το συγκεκριμένο προϊόν ισχυρίζεται ότι έχει αντιγηραντική δράση , καθώς περιέχει : αιθέρια έλαια από δυόσμο , νεράντζι και γλυκό πορτοκάλι , τα οποία βοηθούν στην διατήρηση της υγρασίας του δέρματος , στην πρόληψη της ξηρότητας , και στην αποκατάσταση της ελαστικότητάς του . Κόστος : 10 ευρώ .

Η άποψή μου :

Δεν μπορώ να πω ότι έχω μείνει κατενθουσιασμένη από αυτήν την κρέμα χεριών , ούτε έχω παρατηρήσει κάποια αλλαγή στην "σύσταση" - ελαστικότητα του δέρματός μου ... Το άρωμά της είναι αρκετά πρωτότυπο , κατ'εμέ ... δεν θα έλεγα ότι με τρελαίνει, καθώς μου μυρίζει τσίχλα με μέντα ... Σε γενικές γραμμές μέτρια η εντύπωσή μου για αυτό το προϊόν .



Επόμενο προϊόν - μινιατούρα , μία κρέμα 24ωρης ενυδάτωσης από την ελληνική εταιρεία Exelia . Όπως μπορείτε να διαπιστώσετε και από την φωτογραφία , είναι σε δείγμα στην ποσότητα των 5 ml . Έχει SPF 15 και είναι για όλους τους τύπους της επιδερμίδας και έχει ως βασικό συστατικό της το αγνό βιολογικό ελαιόλαδο . Ισχυρίζεται ότι ρυθμίζει την υγρασία στο δέρμα και διεγείρει τον πολλαπλασιασμό των κυττάρων . Κάποια ακόμη συστατικά που περιέχει είναι : υαλουρονικό οξύ , πανθενόλη , και συνδιασμό αμινοξέων .

Η άποψή μου :
Παρόλο που δεν περίμενα κάτι συγκλονιστικό από αυτό το προϊόν , κυρίως λόγω της ποσότητάς του , με εξέπληξε . Ταιριάζει πολύ ωραία με την λιπαρή επιδερμίδα μου , την ενυδατώνει όσο χρειάζεται και μου αφήνει ένα ημι-ματ αποτέλεσμα . Η μυρωδιά της δεν με ενοχλεί , ίσα ίσα που χαίρομαι γιατί νιώθω ότι βάζω στο πρόσωπό μου κάτι φυσικό και αγνό , και όχι κάτι που είναι σκέτη χημεία ...


Ένα lip-balm από την γνωστή εταιρεία Liposan, από την σειρά Vitamin Shake , με acai berry , άγριο μήλο , βιταμίνες E & C & Pro-B5 ( έλεος πια με αυτήν την προ-βιταμίνη Β5 ) .. Τέλος έχει SPF 10 .
H άποψή μου:
Γι'αυτό το "δώρο-έκλπηξη" θα μπορούσα να πω πολλά , ωστόσο θα περιοριστώ στα εξής : Μου κακοφάνηκε αρκετά το γεγονός ότι μέσα σε ένα συνδρομητικό κουτί μου έβαλαν ( σε μένα και σε άλλα τόσα κορίτσια ) ένα προϊόν το οποίο μπορώ να το βρω με το που βγω από το σπίτι μου ... Θεωρώ πως ο ρόλος των συνδρομητικών κουτιών , είναι να σε βάζουν στην διαδικασία αναζήτησης καινούργιων και δυσευρετων προϊόντων στην χώρα σου , και όχι προϊόντων που μπορείς να τα βρεις σε όποιο σουπερ μαρκετ/ψιλικατζίδικο/κατάστημα ομορφιάς μπεις .
Δεν μου άρεσει ούτε το άρωμά του , ούτε τίποτα , γι'αυτό και το έδωσα στην μητέρα μου , που της άρεσε ...


3 αμπούλες Night Conditioner από Dr.Hauschka ( αγωγή 28 ημερών , τα 50 ml κοστίζουν 92,70 ευρώ )... Το συγκεκριμένο προϊόν το εφαρμόζεις αντί του toner , μετά τον βραδινό σου καθαρισμό για διάστημα 28 ημερών . Το προϊόν μπορείς να το εφαρμόσεις στα μάτια , στο πρόσωπο , στον λαιμό και στον ντεκολτέ , και ισχυρίζεται ότι αναπλάθει τα κύτταρα . Θεώρησα ότι δεν προοριζόταν για την ηλικία μου το προϊόν , και έτσι το έδωσα στην μητέρα μου , η οποία όπως μου είπε , δεν της έκανε απολύτως τίποτα ...


Ένα ακόμη προϊόν από την Exelia , και αυτήν την φορά μία αντιρυτιδική και συσφικτηκή κρέμα ματιών , και αυτή για όλους τους τύπους επιδερμίδας ( δείγμα -> 3ml )  . Δεν περιέχει παραβένες , αλλεργιογόνα , και είναι δερματολογικά ελεγμένο .  Περιέχει υαλουρονικό οξύ , πανθενόλη , εκχύλισμα βελανιδιάς και άλλα επαναστατικά συστατικά . Το έδωσα στην μητέρα μου , και απ'ότι μου είπε , όταν την έβαζε την "έκαιγαν" τα μάτια της , με αποτέλεσμα να την βγάζει κατευθείαν ...



Τελευταίο προϊόν και ίσως το πιο αγαπημένο μου , ένα βερνίκι νυχιών από την εταιρεία Deborah , στην απόχρωση 57 Carpe Diem . Είναι το χρώμα του ένα πολύ ωραίο σκούρο κυπαρρισί , είναι και το όνομά του ( ναι , λατρεύω τα λατινικά :Ρ ♥ ) , που με κάνουν να πιστεύω ότι ήταν το πιο ωραίο προϊόν που περιείχε μέσα το κουτάκι μου ...



Όπως μπορείτε να κατάλαβετε και από τις περιγραφές , δεν μπορώ να πω πως έμεινα και πολύ ευχαριστημένη .. Για τα 15 ευρώ που έδωσα , περίμενα κάτι καλύτερο , ωστόσο σκέφτομαι να του δώσω μια ακόμη ευκαιρία ...
Εσάς ποιά είναι η γνώμη σας για το κουτάκι του Γενάρη ? ☺

Υ.Γ :Συγγνώμη για το κείμενο σεντόνι :Ρ ♥






4 σχόλια:

  1. Δεν έμεινες και πολύ ευχαριστημένη βλέπω..Και όντως το liposan ηταν λίγο ''άσχετο'', απ την άποψη οτι όντως είναι ενα προιόν που βρίσκεις και στο supermarket!Απ ότι διαβάζω γενικά από ποστ το καλύτερο κουτί είναι το beautytest box αλλά δύσκολο να το πετύχεις!Τελείωνει πολύ γρήγορα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ισχύει αυτό που είπες με το Beautytestbox ... Αλλά οι συνδρομές τελειώνουν πολύ γρήγορα :/ Απογοητεύτικα για το Glowbox , γιτί μέχρι στιγμής πίστευα ότι είναι το καλύτερο από τα άλλα 2 , αλλά τελικά διαψεύστηκα :Ρ :/

      Διαγραφή
  2. Kι εγω δεν έχω ακουσει και τα καλυτερα για το glowbox!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς ήταν απογοητευτικό :/
      Θα προσπαθήσω να προλάβω το Beautytestbox , Προκειμένου να τα συγκρινω :)

      Διαγραφή