Δευτέρα 21 Ιουλίου 2014

Catrice- All matt plus Foundation




Στο σημερινό post , θα σας μιλήσω για το συγκεκριμένο foundation από την Catrice . Καθώς έχω λιπαρή επιδερμίδα , προσπαθώ να βρίσκω προϊόντα που δινουν ματ αποτέλεσμα στο πρόσωπο , και κρατάνε μακριά την λιπαρότητα για αρκετή ώρα . Ένα προϊόν που ανακάλυψα ήταν το συγκεκριμένο μεικ-απ , το οποίο ισχυρίζεται ότι :

  • Ελέγχει την γυαλάδα 
  • Δίνει ματ εφέ 
  • Είναι μακράς διαρκείας 
  • Είναι oil-free 
Για την τιμή του (7 ευρώ περίπου ) , πρέπει να πω πως εντυπωσιαστηκα , και πως δεν περίμενα να κάνει τέτοια δουλειά . Το έχω στην απόχρωση 010 light beige ( νομίζω έχει μόνο 4 αποχρώσεις ) , και όταν το εφαρμόζω στο πρόσωπο , δεν δίνει καθόλου βαρύ αποτέλεσμα , έχει κάλυψη που μπορεί να χτιστεί , δίνει όντως ματ αποτέλεσμα το οποίο κρατάει αρκετά ικανοποιητικά ( προσωπικά έως και 6 ώρες με πούδρα )* ,  η υφή του δεν είναι καθόλου δυσάρετη , ούτε κολλώδης , και το άρωμα του αρκετά διακριτικό . 

* να σημειώσω πως αυτή η διάρκει προκύπτει χωρίς να έχω φορέσει κάποιο primer .


Αν ψάχνετε για ένα οικονομικό foundation που να σας χαρίζει ματ αποτέλεσμα , τότε το συγκεκριμένο σας το προτείνω !!!


Εσείς το έχετε δοκιμάσει ? Ποιά είναι η άποψή σας ? 
xoxo

2 σχόλια:

  1. Θα ήθελα να το δοκιμάσω γιατί τώρα που πήρα και λίγο χρώμα δεν μου κάνει κανένα απο τα foyndation που έχω! ελπίζω μόνο να βρω την απόχρωση μου! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το δοκιμάσεις !! Άμα έχεις ανοιχτόχρωμη επιδερμίδα , σίγουρα θα βρεις την απόχρωση που σου ταιριάζει ;)

      Διαγραφή