Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014

ERRE-DUE True Cover Concealer



Αφού στο προηγούμενο ποστ , η Χαρά έγραψε την γνώμη της για την πούδρα από Erre-Due ( εδώ ) , σ'αυτό το ποστ , θα σας  μιλήσω για ένα προϊόν , της ίδιας εταιρείας , και δεν είναι άλλο από το True Cover Concealer.  





Πρόκειται για ένα concealer , που υπόσχεται πολύ καλή κάλυψη . Η απόχρωση μου ταιριάζει γάντι , καθώς περιέχει κίτρινους υποτόνους . Η υφή του δεν είναι ούτε πολύ πηκτή , ούτε όμως και πολύ αραιή , έχει πολύ ωραία σύσταση , που σου δίνει την ευκολία να το απλώσεις ομοιόμορφα , χωρίς να "στεγνώνει" .  Ενώ μέχρι τώρα , το δικό μου no.1 concealer ήταν του Κορρε ( με το ρόδι ) , πλέον αυτό της Erre Due το καταττάσσω το ίδιο καλό με του Κορρέ . 

  • Όντως πολύ καλή κάλυψη , "δένει" η απόχρωση με τον τόνο της επιδερμίδας μου , και δεν φαίνεται η περιοχή του ματιού "παστωμένη" 
  • Δεν μαζεύει , ακόμα και αν έχουν περάσει αρκετές ώρες από την πρώτη εφαρμογή του , δεν κάνει γραμμούλες στην περιοχή των ματιών 
  • Εχει αρκετά καλή διάρκεια 
  • Και τέλος στα θετικά του , είναι paraben free ..
Τέλος, η τιμή του είναι στα 12,50 ευρώ , για 8 ml προϊόντος ( η αλήθεια είναι ότι οι τιμές της Erre Due , είναι λίγο τσιμπημένες ) ..


Αυτή ήταν λοιπόν η άποψή μου για το concealer .. Εσείς το έχετε δοκιμάσει ? Ποιό είναι το αγαπημένο σας προϊόν από την Erre Due ? 

Y.Γ : Θα σας ενδιέφερε να γράψω ένα ποστ , στο οποίο να σας δείχνω τί άλλα προϊόντα αγόρασα από την ίδια εταίρεια ? Αν ναι , πείτε τό μου στα σχόλια :*





2 σχόλια:

  1. Το έχω δοκιμάσει μέχρι την τελευταία του σταγόνα!!!! τόσο πολύ μου άρεσε! αλλά η τιμή του είναι κάπως υψηλή?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι πολύ ωραίο !!!
    Γενικότερα οι τιμές αυτής της εταιρείας όμως είναι αρκετά τσιμπημένες , και είναι κρίμα , γιατί έχουν κάποια πολύ ωραία προϊόντα , που εξαιτίας της τιμής , σε "απωθούν" από το να τα αγοράσεις :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή